Ръководи и организира цялостната дейност по ликвидацията на щети Каско. Оказва методологична помощ при ликвидацията на щети Каско на генералните представителства и представителствата на дружеството.
Организира и извършва карго застраховане. Помага методически по въпросите на карго застраховането на клиентите, генералните представителства и представителствата на дружеството. Участва в разработване и усъвършенстване на съществуващата методология и организация на работата по карго застраховане.
Извършва имуществено застраховане. Осигурява методологична помощ по въпросите на имущественото застраховане на клиентите и генералните представителства и представителствата на дружеството.
Формулира и прилага математически модели и други методи, за да подобри структурата и да тълкува информацията, която помага на управителите за взимане на решения, изграждане на политиката на фирмата и други. В някои случаи създава специални програми за обработка на информация или оптимизира вече съществуващи такива. Обикновено се концентрира върху събирането и анализа на информация.
Мениджърът “Маркетинг” идентифицира потенциалните възможности, разработва стратегия и ръководи нейното реализиране с цел налагане на фирмената марка на пазара, рекламата и дистрибуцията на продуктите на компанията.
Направлява изследвания, приготвя доклади, съставя планове, които да служат за разрешение на икономическите проблеми, свързани с дистрибуцията на стоки и реализация на продукцията като цяло. Събира и обработва икономически и статистически данни.