| |
Рекламен консултант |
Продава рекламна площ (в печатните медии) или рекламно време (в електронните медии). |
Задължения, характеризиращи длъжността: |
- Установява контакт с потенциални рекламодатели и ги убеждава да рекламират в медията, за която работи.
- Информира рекламодателите за възможните размери или продължителност на рекламните карета или спотове и разяснява тарифата за заплащане.
- Изчислява големината/продължителността на рекламното каре/спот и неговата стойност по заявка на рекламодателя.
- Сключва договори с рекламодатели.
- Следи за своевременното извършване на дължимите плащания.
- Участва в разполагането на рекламните карета по страниците на печатното издание или на рекламните спотове в програмното време на електронната медия.
- Следи за качеството на публикуваните рекламни карета или излъчваните рекламни спотове.
|
Образование: |
Най-малко средно специално образование със специализация в областта на рекламата. |
Потенциални работодатели: |
Всички печатни и електронни средства за масова информация. |
|
Назад Университети Специалности |