| | | Администратор в хотел | Администраторът посреща и настанява гостите на хотели, мотели или курорти, следи за тяхното регистриране и оказва необходимото им съдействие. Осъществява връзката между гостите и останалия персонал на хотела. | Задължения, характеризиращи длъжността: | - Приема, регистрира и настанява клиентите на хотела.
- Проверява и сверява данните от документите за самоличност и вписаните в регистрационната карта.
- Води сметките на клиентите за предоставени основни и допълнителни услуги и ги приключва при поискване.
- Предоставя информация и приема заявки за допълнителни услуги в хотела, координира тяхното предоставяне.
- Съдейства на гостите за разрешаване на възникнал проблем; приема заявки за отстраняване на повреди в стаите и сервизните помещения и ги подава на персонала по техническото поддържане.
- Осъществява предаване на клиентите на съобщения, пратки, писма, вестници, списания.
- Съставя информационни справки за освобождаването на стаите в хотела и графика за тяхното почистване и зареждане.
- Следи за натовареността на хотела, пази информация за свободните стаи и предоставя информация при поискване.
- Отговаря на запитвания относно услугите, които хотела предлага и прави резервации.
- Оказва съдействие на административните органи във връзка с паспортния контрол и ре
гистрационните режими за временно пребиваване.
| Образование: | Предпочита се висше образование по турзъм или средно специално образование по хотелиерство. Допустимо е също средно образование от езикова гимназия или паралелка в комбинация с допълнителен курс по хотелска администрация. | Потенциални работодатели: | Всички хотели, мотели и туристически бази. | | Назад Университети Специалности |
|